Home sweet home... - Reisverslag uit Rhenen, Nederland van Ellis en Jurgen Nagel - WaarBenJij.nu Home sweet home... - Reisverslag uit Rhenen, Nederland van Ellis en Jurgen Nagel - WaarBenJij.nu

Home sweet home...

Door: De Jurgels

Blijf op de hoogte en volg Ellis en Jurgen

22 Maart 2007 | Nederland, Rhenen

...en dan zit je toch maar zo weer achter je ouwe trouwe PC met een langzaam weg-ebbende jetlag, al lichtelijk opgeslokt door het leven van alledag en met de rugzakken veilig opgeborgen op zolder, je foto's door te nemen met je ontstoken teen in een zuiverend Biotex-badje...

Om jullie ook in die napret te laten delen (en dan heb ik het voor alle duidelijkheid over de foto's, niet over opgezwollen, kloppende tenen die klaar zijn voor amputatie), hebben we voor de liefhebber slash trouwe blogvolger een grove selectie gemaakt uit de precies 700 foto's die we de afgelopen maand hebben geschoten (onder bericht 'Last song from Hong Kong').

Er is uiteraard 'more where this came from', maar voor het in aanmaak zijnde salontafelfotoboek moet men nog even geduld betrachten. Onze gebruinde smoelwerken daarentegen zijn slechts beperkt houdbaar, dus voor degenen die ons nog in gebruinde hoedanigheid willen bewonderen, is haast geboden...

Nogmaals dank voor de leuke reacties van iedereen die deze reis middels dit weblog een beetje met ons heeft willen meebeleven en -wie weet- tot volgend jaar bij een nieuw avontuur van de Nageltjes...

• 22 Maart 2007 - 21:48

Wouter Bronsgeest:

Welkom thuis!!! We zien elkaar hopelijk snel, en oooooh wat hebben we veel te bepraten en bespreken. Mooi fotomateriaal. Heerlijke nieuwe plaatjes voor ons 'achterblijvers'. Tot mails en bels!

• 23 Maart 2007 - 10:42

J. Stam:

jeffie en assie hier,

echt prachtige fotos. We willen ze snel allemaal komen bekijken.

doeiii

• 23 Maart 2007 - 15:26

Gerritha:

Wat leuk dat jullie een professionele fotograaf mee hadden op deze reis......!
    Echt super mooie foto's.
    Wel fijn dat jullie weer terug zijn.
    Ellis, sterkt met je teen, hoop dat het snel over is, er moet wel gedanst worden binnekort.

• 25 Maart 2007 - 17:23

Rianne:

Welkom terug in ons kikkerlandje. Ik weet hoe je je voelt!!! boordevol belevenissen en indrukken, en hier verandert er niks!!!Wij komen net uit California dus heb de laatste berichten van jullie pas net vernomen. Zie je woensdag in levede lijve. Groetjes

• 16 April 2007 - 20:48

Suzanne:

Op een voor mij belangrijke kaart staan de woorden "selamat jalan dan selamat tinggal".
    Kan iemand mij a.u.b. vertellen wat deze woorden beteken.
    Veel Dank
    Suzanne

• 16 April 2007 - 20:51

Suzanne:

PS. Deze woorden kwam ik via google tegen op jullie site.

• 16 April 2007 - 21:09

Jurgen & Ellis:

Hoi Suzanne,

Dit betekent: "Goede reis en een goed verblijf".

Groet,
    Ellis

• 16 April 2007 - 21:12

Jurgen & Ellis:

P.S. bovenstaande is de letterlijke betekenis. Het kan ook een vorm van gedagzeggen zijn wanneer iemand vertrekt (of als je zelf weggaat en de achterblijvende personen het beste wenst)
    Ik hoop dat je dit leest, want jouw emailadres krijgen we met dit soort berichtjes niet door.
    Groet,
    Ellis

• 19 April 2007 - 20:16

Ellis,

Heel hartelijk bedankt voor het beantwoorden van mijn vraag. Nog vele momenten van nagenieten van jullie prachtige reis en

met vriendelijke groet,
    Suzanne