Updeet - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Ellis en Jurgen Nagel - WaarBenJij.nu Updeet - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Ellis en Jurgen Nagel - WaarBenJij.nu

Updeet

Door: Frank & Ellen

Blijf op de hoogte en volg Ellis en Jurgen

06 November 2008 | Indonesië, Batavia

Lieve mensen,

Een berichtje van twee andere schrijvers dan jullie gewend zijn. Het zal dan ook lang niet zo aantrekkelijk zijn om te lezen, want aan de schrijverskunsten van Jurgen en Ellis kunnen wij echt niet tippen. Maar het komt uit een goed hart.

Ellis en Jurgen hebben ons (Frank en Ellen; broer en schoonzus) namelijk gevraagd om namens hen even een berichtje te plaatsen. Ze zijn tot en met 17 november in Senopi en wilden jullie niet zo lang in spanning houden over de actuele zaken. Zeker gezien de spannende ontwikkelingen rondom de filmpjesactie van LLiNK.

Vrijdag 7 november om 23:00 (morgen dus!) is de 1e ronde van de actie afgelopen. Daarna gaan alleen de 5 filmpjes met de meeste stemmen door naar de finale. Op het moment staan Ellis & Jurgen in die top 5, maar er kan nog veel gebeuren dus aan iedereen de vraag om het in de gaten te houden. Als Ellis & Jurgen de finale halen, waar we met z’n allen natuurlijk wel voor gaan, gaat de stemmenteller weer op nul en kunnen alleen nieuwe LLiNK leden nog stemmen uitbrengen. Dus vooral ook tussen 7 november en 20 november zijn we op zoek naar veel nieuwe leden en/of mensen die nieuwe leden willen werven. We ontvangen zaterdag van LLiNK machtigingskaarten om lid te worden speciaal gericht op het steunen van Ellis en Jurgen. Dus als er mensen zijn die hier interesse in hebben (omdat ze nog niet aan hun collega’s/teamgenoten/mede winkelend publiek/klanten etc etc hebben gevraagd om lid te worden) dan horen we dat graag. Jullie kunnen ons het beste bereiken via fcvanminnen@hotmail.com tot 15 nov., of neem contact op met de SDSP (sdsp@planet.nl).

De mensen achter de vijf filmpjes met de meeste stemmen worden trouwens vrijdag 7 november rond 0.00u live gebeld door het radioprogramma Move Your Ass op 3FM. Dus als je zin hebt om één van onze twee fantastische mensen weer eens real life te horen is dit je kans! De jungle van Senopi zal vast opgeschrikt worden door het gejuich van Ellis en Jurgen.

Ook zal er als ze in de finale komen op zondag 9 november een filmpje worden opgenomen waarin het welbekende popkoor Future in Ouwehands Dierenpark leden gaat werven. Dit filmpje zal in de finale worden getoond en moet nog meer mensen overhalen om op Ellis en Jurgen te stemmen.

Op www.kuku.nl worden er deze weken updates geplaatst door de KuKu-webmaster Sander. Dus ook deze site is er één om in de gaten te houden. Hier is ondermeer te lezen dat er twee nieuwe sponsors zijn voor het project in West-Papua: Energieleveranciers.nl en Oggies.nl.
Per 1 november 2008 doneert online prijsvergelijker Energieleveranciers.nl €1,- aan het Moeder-en-kind project van de SDSP voor iedere administratief verwerkte switch die via hun website tot stand is gekomen. Als verantwoord ondernemer wil Energieleveranciers.nl zo een bijdrage leveren aan een duurzame samenleving in een ontwikkelingsland.
Petra Kok van Oggies.nl meldt ons dat zij bereid is om vanaf 1 november 1 euro van elke verkochte voedingsarmband aan het moeder en kind zorg project te geven. Een erg leuke actie en voedingsarmbanden passen helemaal bij het moeder en kind zorg project.
Zeer goede acties dus!

Indien jullie nog willen smsen of bellen met Ellis en Jurgen kan dat tot 17 november alleen via de satelliettelefoon.
Je kunt bellen: (00) + (881631637088) of (+1 480 768 25000) + (881631637088)
Eventueel kun je ook emailen of sms-en via de internetsite van iridium: www.iridium.com. Dan kun je rechtsboven klikken op bericht verzenden (o.i.d.) en in het volgende scherm kun je tekst invoeren in het tekstveld. Je hoeft dan alleen je naam in te vullen, je emailadres hoeft niet (dat is duurder).
Dit was het wat ons betreft. Veel updeet en minder pakkend dan jullie gewend zijn op deze site. Maar wel hele belangrijke informatie.

Help ons stemmen te winnen, voor ronde 1 en vooral ook voor ronde 2!

Veel groetjes,
Frank en Ellen.

• 07 November 2008 - 03:12

Yantin:

geweldig mensen, we blijven strijden ik zend dit alles ook door aan mijn netwerk!! hopen maar....
    veel sukses en hartelijke groet voor jullie allen.

• 07 November 2008 - 14:36

Ruud Nagel:

Frank en Ellen,
    Nou, ik vind 't een prima artikel hoor. Onzettend duidelijke info! Iedereen die betrokken is weet wat-ie moet doen.
    Erg bedankt en groetjes.

• 07 November 2008 - 22:03

Rrrrrrricky:

Yihaaa de stemkasten zijn gesloten en Jurg en Ellie did it. Yes wat gaaf en nu op naar de volgende acties!!!!

Liefs Ricky

• 07 November 2008 - 22:24

Jos:

Dank je Ricky dat je zo goed hebt opgelet. Ik zat op 't laatst als een gek te stemmen voor de eindsprint totdat de site uit de lucht ging. Daarom kon ik de eindstand niet meer volgen.

groetn uut Grunn

• 07 November 2008 - 22:29

Jos:

groetn uut Grunn

• 07 November 2008 - 22:55

Britt:

Well done jongens! Super dat "onze" uitzending nu nog een staartje krijgt... ;-) Op naar ronde 2! Frank en Ellen; misschien tot zondag, dan kom ik (hopelijk) draaien. Mits ik niet op een andere ENG-ploeg wordt gezet. Jurgen & Ellis; tot de liveshow in de studio! (via de satelliet)

• 07 November 2008 - 22:59

Sander:

't was erg spannend of we met de meeste stemmen zouden eindigen. Voor zover ik het heb meegekregen zijn we met 359 stemmen als tweede geëindigd, met een verschil van 2 stemmen op de nummer 1. Geweldig. nu op naar de 20e.

Grtnx.

• 07 November 2008 - 23:07

Sander:

Grtnx.

• 07 November 2008 - 23:08

Frank En Ellen:

Yes! Net op de site van LLiNK gekeken en we zitten er inderdaad bij! Was erg stressen, het ging zo hard op het eind, maar het is gelukt! Iedereen bedankt voor het stemmen en degenen die nog niet gestemd hebben, doen voor 20 nov!
    We kwamen er net achter dat er een foutje in het telefoonnummer van de satelliettelefoon is geslopen. Het moet eindigen met 88, de site vond een 8 gevolgd door een ) hetzelfde als een smiley met zonnebril...

• 12 November 2008 - 16:38

Ina:

gefeliciteerd, jullie zitten in de finale, het stond in de Gelderlander, wel heel klein, maar het stond het in.

• 20 November 2008 - 21:24

Michiel:

Gefeliciteerd met de tweede plaats. Jammer dat jullie project niet gewonnen heeft, maar de andere projecten waren ook hele goede doelen.

Ik denk dat je een hoop voor Senopi kunt doen voor 10.000 euro.