Bedankt.. - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Ellis en Jurgen Nagel - WaarBenJij.nu Bedankt.. - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Ellis en Jurgen Nagel - WaarBenJij.nu

Bedankt..

Door: Jurgen & Ellis

Blijf op de hoogte en volg Ellis en Jurgen

06 Oktober 2008 | Indonesië, Batavia

...voor alle spontane, lieve, ondersteunende en hartelijke reacties die we de afgelopen dagen hebben ontvangen n.a.v. de uitzending van Aanpakken & Wegwezen. We zijn er een beetje overrompeld van. Ook dat zelfs mensen die we helemaal niet kennen, de moeite nemen om een berichtje achter te laten op dit weblog of ons een email te sturen. Dat doet ons veel goed en geeft ons ook extra energie.

Ik kom net terug van Maria en Tina; zij zitten beiden nog in Manokwari. Maria vsnwege de fysio en Tina vanwege haar recente bevalling. Met een veranda vol mensen hebben we samen op de laptop naar de DVD van de uitzending gekeken. Ik heb Maria verteld dat ze nu een 'orang bintang' (beroemdheid) is in NL. Ze vonden het fantastisch om te zien, zeker toen ze hoorden dat er heel veel mensen in NL gekeken hebben, primetime op 'nesjunal tievie'. Dat konden ze bijna niet geloven.

Morgenochtend of donderdag vertrek ik samen met Bruno (stagiair) weer naar Senopi en voeg ik me weer bij manlief. Ze zijn daar druk in de weer met het water. Volgende week zijn we weer even terug in Manokwari, maar de komende tijd (tot eind oktober) zullen we overwegend in Senopi zitten.

Iedereen het beste in herfstig NL met zijn financiele crisis. Zijn wij even blij dat we onze spaarrekening geplunderd hebben voor ons vertrek.. :) En we vernamen ook via de tam-tam dat de Toppers naar het Eurovisie songfestival gaan en dat heel NL de aanloop daar naar toe kan volgen op TV. Daar worden we nou zo jaloers van!!

Liefs!

Ellis (und der Jurgen)


  • 06 Oktober 2008 - 13:10

    Mairy Rompas-Jeursen:

    Hier eeen reactie uit Zwolle. Fijn telezen dat het programme veel bekeken is en dat jullie veel reactie hebben gehad. Nu maak hopen dat ze jullie ook ondersteunem(Spullen en zo) Hoe kunnen we spullen die we jullie willen sturen bij jullie krijgen
    Groeten Stef en Mairy Rompas

  • 06 Oktober 2008 - 17:27

    Rianne:

    Ik kan het toch niet laten om jullie te laten weten dat ik genoten heb van jullie programma. Een goede indruk wat jullie daar doen en hoe jullie leven met emoties en al.
    Heel veel succes en groetjes van mij.

  • 06 Oktober 2008 - 17:46

    P & Nens:

    wij pleiten voor een reallife soap 'de Kuku's' of 'de Nageltjes' en zullen dan beloven om ook heuse soapiekijkers te worden. Dit omdat Fransien toch echt erg teleurgesteld was om jullie maar 1 x op tv te zien. Daar kunnen wij ons wel in vinden, dusss LLink? Blijven we gelijk op de hoogte van de revalidatie van Maria...(nou ja; met beeld dan)

  • 06 Oktober 2008 - 18:09

    Marja Koornneef:

    Hoi Elles En Jugen we hebben ook gekeken naar de t v uitzending.Wat zag het er goed uit !
    Maar wat was het leuk om te zien wat jullie ons zelf hadden verteld toen webij jullie waren.Zoals het meisje met haar verbrande armpje.Mede door jullie is het voor ons een on vergetelijke reis geworden in Nieuw Gunea.Onze verdere ervaringen schrijf ik wel per e mail maar ik wil hier nog wel kwijt dat we enorme waardering voor jullie heben.Piet en Marja Koornneef Delft

  • 06 Oktober 2008 - 20:46

    Monique Van Gelder:

    Dag Jurgen en Ellis,
    Ik hoorde van een collega over jullie uitzending bij Aanpakken en wegwezen. Ben toen gauw gaan kijken bij uitzneding gemist. En inderdaad: prachtig om jullie te zien. Jullie doen ongelooflijk goed werk. Ik heb veel respect en waardering voor jullie.
    Veel succes, groet Monique

  • 07 Oktober 2008 - 02:54

    Yantin:

    gewelodig mensen wat jullie allemaal bereiken, het gaat lukken!!!!!!!!! Ik mail ook alles door naar mijn netwerk , samen staan we sterk!! Jullie zijn kanjers!! hoop dat de malaria weer weg is nu en voorlopig zich niet meer aandient!!! hartelijke groet!

  • 07 Oktober 2008 - 07:38

    Leo - Andrea Harland:

    we zagen jullie op tv in Turkije. iedereen was zwaar onder de indruk wat jullie allemaal doen. Ik (andrea) heb zitten huilen en ik moet steeds aan jullie denken. heel veel groetjes van iedereen hier , we zijn hier met z,n 6en,vanuit zonnig Turkije heel veel liefs

  • 07 Oktober 2008 - 13:04

    Deva Travel & Events:

    hoi bradd pitt & angelina jollie... jullie zijn geweldig!!! en x aan de prachtige familie daar! x

  • 07 Oktober 2008 - 20:17

    Jacqueline:

    Hallo Jurgen en Ellis,

    Ook ik heb genoten van de tv uitzending! Jullie zijn echt super goed bezig, ik heb zo veel respect voor jullie! Ook ik zou graag willen weten waarheen ik spullen kan sturen. Handig als jullie dan even melden wat er het hardste nodig is aan medicijnen bijv.(

  • 07 Oktober 2008 - 20:19

    Egbert:

    bedankt, nee jullie bedankt. heb vlak na de uitzending ook gereageerd - inmiddels lid geworden van llink - gestemd - en een bijdrage gestort naar jullie prachtige moeder en kindzorg fonds.hoop dat nog vele mensen dit ook willen doen. heel veel succes.

  • 08 Oktober 2008 - 05:35

    Wendy:

    Lieve Ellis en jurgen...

    ...diep onder de indruk van een filmpje op LLink...vertelde mijn moeder hoe geweldig ze die 2 mensen vond. En ik kon haar vertellen dat jullie het waren....helemaal leuk!!
    Ze heeft zich ook aangemeld voor jullie weblog...en gaat jullie volgen. Hopen fans krijg je er zo bij!!

    Heel veel succes met alles....Xx Wendy (vroeger van den IJssel van Future)

  • 08 Oktober 2008 - 18:24

    Marianne:

    Hee Ellis en Jurgen,

    Wat een geweldig document zeg. Ik moet zeggen dat ik jullie weblog altijd volg en dat het beeld er helemaal op past. Erg goed om te zien dat al die voorbereiding(tussen het werk, de OR , koor, en al die andere projecten waar ze druk mee was) nu al de moeite waard is. Enne ik heb het natuurlijk opgenomen (-;
    Hee toi toi toi, groetjes Marianne W.

  • 10 Oktober 2008 - 13:33

    Petra:

    Hoi Ellis en Jurgen,

    Een beetje een late reactie, maar ja.......ik heb jullie uitzending ook gekeken (rechtstreeks) en ik was erg onder de indruk !! Wat een geweldig werk pakken jullie daar toch aan en wat kwam er een emotie naar boven toen ik die mensen daar allemaal zag die nauwelijks medische zorg krijgen.

    Jullie zijn geweldig !!!

    Dan even iets anders Ellis: volgend weekend gaan we weer op pad met een stel dolenthousiaste Future-leden en dit keer strijken wij neer in Eersel (Brabant). Ik denk dat wij jou aanwezigheid best zullen missen !!!

    Groetjes en liefs,
    Petra.

  • 12 Oktober 2008 - 11:44

    Maarten:

    Hey vriendjes, jullie hebben dus inderdaad de televisie gehaald? Ik ga eens kijken of ik via uitzending gemist iets kan zien. Veel succes daar verder. Groeten, Maarten

  • 13 Oktober 2008 - 15:03

    Inge Galema:

    Hallo Ellis en Jurgen, mijn ouders (Sybo en Maria) vertelden me dat ik jullie uitzending echt moest zien. Echt erg ontroerend vond ik het! In April ga ik zelf naar Zuid-Afrika om ontwikkelingshulp te bieden voor 10 weken. Door jullie werk te hebben gezien, heb ik er nog veel meer zin in gekregen!! Heel veel succes daar nog. Als de stufi er weer is, maak ik gelijk wat over!

    Liefs, Inge Galema

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ellis en Jurgen

Jurgen & Ellis in ...

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 315
Totaal aantal bezoekers 296127

Voorgaande reizen:

11 Juni 2008 - 31 December 2012

Sustainable Development West Papua & Sumbawa

03 September 2007 - 11 Juni 2008

Voorbereiding in NL

08 Maart 2008 - 22 Maart 2008

Arizona, Nevada, Californie

08 Februari 2007 - 22 Maart 2007

Papua 2007

Landen bezocht: