Stand van zaken - Reisverslag uit Rhenen, Nederland van Ellis en Jurgen Nagel - WaarBenJij.nu Stand van zaken - Reisverslag uit Rhenen, Nederland van Ellis en Jurgen Nagel - WaarBenJij.nu

Stand van zaken

Door: Jurgen & Ellis

Blijf op de hoogte en volg Ellis en Jurgen

03 September 2007 | Nederland, Rhenen

Sinds enkele weken hebben we een eigen website, te weten: http://www.kuku.nl

Deze website hebben we in het leven geroepen om belangstellenden op de hoogte te houden van de voorbereidingen en vorderingen m.b.t. het Moeder-en-Kindzorgproject van de SDSP en onze rol daarbij.

Wij vertrekken namelijk in juni 2008 voor 2 jaar naar West Papua om daar als vrijwilligers voor de SDSP het nieuwe Moeder-en-Kindzorgproject in goede banen te leiden.

In de aanloop naar juni 2008 zijn er veel zaken te regelen en willen we de nodige aandacht vragen voor dit fantastische project en voor de lokale bevolking. We hopen dat de website daar een bijdrage aan levert.

Neem dus voor meer informatie over het project, onze taken en over het reizen naar de Vogelkop (West-Papua) een kijkje op www.kuku.nl !

Tot ziens,
Jurgen & Ellis