Foto's - Reisverslag uit Rhenen, Nederland van Ellis en Jurgen Nagel - WaarBenJij.nu Foto's - Reisverslag uit Rhenen, Nederland van Ellis en Jurgen Nagel - WaarBenJij.nu

Foto's

Door: Jurgen & Ellis

Blijf op de hoogte en volg Ellis en Jurgen

06 Mei 2008 | Nederland, Rhenen

We hebben ons weblog 'ge-upgrade' zodat we meer foto's en video's kunnen plaatsen. Bij dit bericht dan ook een wat uitgebreidere selectie van diverse foto's!

Groetjes!

Jurgen & Ellis

• 06 Mei 2008 - 12:05

Barbara:

Een wat uitgebreidere selectie van foto's zegt ze.... Dit is meteen een heel album joh !! en de titels zijn goed om te lezen, moeilijk te ontcijferen.
    Complimenten; je maakt errug mooie foto's !!

• 06 Mei 2008 - 13:44

Rrricky:

Kanjers!!!

• 07 Mei 2008 - 08:28

Sandra:

Lieve Jurgel,
    Ik vind het zo gaaf om via jullie iets meer van de wereld te zien. Plaatsen waar ik waarschijnlijk zelf nooit zal komen. Ik zal jullie volgen en er van genieten!
    Doei Sandrs

• 07 Mei 2008 - 15:35

Willem:

Over foto's gesproken, we krijgen waanzinnige reacties op de door jouw gemaakte geboortekaart foto! Doe iets met je talent!!!! (profeesioneel gezien dan he..)

Kussie, ook van mij zusjes, Willem

Enne nu we toch even op deze manier contact hebben: Fransien vroeg vandeweek wanneer Ellis msmeloene (ze bedoelt marshmellows) kwam 'branden', lees: roosteren... duss...

• 12 Mei 2008 - 08:49

Lia Den Besten:

Hey lieverds, wat een rij prachtige foto's zeg, tjonge gaaf hoor.

T wordt nu wel steeds meer voor 't eggie, leek nog zover weg allemaal maar bericht jullie nu via jullie pc wat maakt dat we vanaf dat Jurg um gebracht heeft we nu duidelijk en concreet richting afscheid nemen voor lange tijd gaan. Heel apart gevoel van binnen hoor.

Liefs, li

• 12 Mei 2008 - 09:58

Irma Van Den Ijssel:

Wat een zegen zijn jullie voor deze bevolking. En Ellis wat mij nog het meest opvalt is.....je bent op de foto's supergelukkig. Je straalt helemaal. Fijn om te zien!

Liefs,
    Irma