ik ken haar ergens van - Reisverslag uit Rhenen, Nederland van Ellis en Jurgen Nagel - WaarBenJij.nu ik ken haar ergens van - Reisverslag uit Rhenen, Nederland van Ellis en Jurgen Nagel - WaarBenJij.nu

ik ken haar ergens van

Door: Jurgen & Ellis

Blijf op de hoogte en volg Ellis en Jurgen

15 Mei 2008 | Nederland, Rhenen

Ach gut, onze lieve collega's zijn nu ex-collega's. Hoezeer we ook van ons afscheid hebben genoten, melancholie overheerst een beetje. We hebben als werkloze natuurlijk geen hol te doen en dan krijg je dat. Mijn nieuwe collega Ellis van Minnen (ik ken haar ergens van)schijnt een potje te kunnen zingen dus dat leid wat af.
Maar over een maand zijn we vier dagen geleden vertrokken. Omdat we vrezen daar verstookt te zijn van enige luxe hanteren we een wat meer hedonistische levensstijl. Zo worden begrippen als "verantwoord alcohol gebruik", "op tijd naar bed gaan", "rust en ruimte gebruiken om je batterij op te laden", toch redelijk in hun betekenis opgerekt. Papua lijkt een excuus om hier nu de bloemtjes buiten te zetten. Dat geeft niet, ik zou iedereen zo'n excuus op zijn tijd aanraden.

Eigenlijk heb ik niet zo veel te melden behalve dat we nog een stapje dichter bij avonturen zijn.
Wij hopen velen van jullie nog te zien...

  • 15 Mei 2008 - 11:38

    Barbara:

    Hou op, schei uit....

    Afscheid nemen is helemaal niet leuk, ook al is er een feest en worden er kado's uitgedeeld...

    Wat zal ik het onverantwoorde geouweh... missen.

    Ik hoop dat Papua julllie hulp goed kan gebruiken en dat jullie een goede tijd gaan hebben !!

  • 17 Mei 2008 - 11:26

    Mohammed:

    Hoi!

    Heel veel goeds en mooie avonturen gewenst. Ik ga jullie zeker in de gaten houden!

    Jurgen, tof dat we weer een beetje contact hebben en ergens jammer dat ik je weer een tijd zal moeten missen. Voornamelijk echter helemaal te gek dat je zo van het leven weet te genieten.

    Groeten,
    Mo

  • 17 Mei 2008 - 12:42

    Michaëla:

    Afscheid nemen bestaat niet…, hoorde ik net op Sky radio...haha! Bedankt voor de grappige en ‘toch wel’ lieve tekst op het kaartje! :)
    Jurgen en Ellis veel succes met het uitstellen van het ‘opladen van jullie batterijen’ en met de verdere voorbereidingen voor jullie grote avontuur.
    Good luck!

  • 17 Mei 2008 - 20:22

    Maarten:

    Alles gaat nu snel ja. Maarja, misschien die twee jaar dan ook wel..? oude liefde roest in elk geval niet hoor!
    Groeten!

  • 18 Mei 2008 - 07:42

    Jenny Ouburg:

    Lieve Jurgen en Ellis,

    Wat vond ik het erg dat ik niet bij je afscheid aanwezig kon zijn. Jurgen ik heb nog een envalop met inhoud die ik aan je toe wil laten komen maar weet je adres niet.
    Is het mogelijk dat jij mij a.s ,maandag of dinsdag bij MEE belt om dit door te geven. Mijn telefoonnummer is 06-10010305

    groetjes,

    jenny Ouburg

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Rhenen

Ellis en Jurgen

Jurgen & Ellis in ...

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 641
Totaal aantal bezoekers 296124

Voorgaande reizen:

11 Juni 2008 - 31 December 2012

Sustainable Development West Papua & Sumbawa

03 September 2007 - 11 Juni 2008

Voorbereiding in NL

08 Maart 2008 - 22 Maart 2008

Arizona, Nevada, Californie

08 Februari 2007 - 22 Maart 2007

Papua 2007

Landen bezocht: