"Tot morgen!" - Reisverslag uit Rhenen, Nederland van Ellis en Jurgen Nagel - WaarBenJij.nu "Tot morgen!" - Reisverslag uit Rhenen, Nederland van Ellis en Jurgen Nagel - WaarBenJij.nu

"Tot morgen!"

Door: Jurgen & Ellis

Blijf op de hoogte en volg Ellis en Jurgen

11 Juni 2008 | Nederland, Rhenen

Laatste nachtje lekker onder de dekens kruipen, heerlijk muggenvrij...

Langs deze weg willen we nog op de valreep iedereen bedanken die ons heeft gesteund. Op Het Koffertje staat nu meer dan drieduizend euro!!! Daar kunnen veel Papoea's een mooie Sony Playstation van kop... eeh mee helpen...

Daar er in den vreemden geen HD-breedbeeld voorhanden is (het is echt pure armoei daar) willen wij jullie toch nog een verzoek doen: hou ons op de hoogte! Van oranje mensen met oranje kazen op hun harses tot en met nieuwe Georgina-gates. Ook wanneer er weer nieuwe korenwolven zijn gesignaleerd in Gulpen of wanneer Koning Willem bier "weer een eetje dom is". Vooral natuurlijk jullie persoonlijke besoignes, diepte- maar vooral hoogtepunten. Graag naar: jurgel@hotmail.com

Wij zullen jullie heeeeeeel erg missen.

En omdat afscheid nemen nooit leuk is, roepen wij deze laatste dagen gewoon tegen iederee: "Tot morgen!" Dan is het gewoon ietsje minder erg..

Dus......Tot morgen!!!

Ellis en Jurgen

• 11 Juni 2008 - 06:43

Miranda:

O wat spannend!!!! Hebben jullie nog wel kunnen slapen?? Ik denk dat ik al dagen van de opwinding wakker zou hebben gelegen! Superveel succes met alles, ik hoop dat de eerste weken allemaal goed verlopen en dat jullie langzaam aan het indo tempo kunnen wennen. Gaat vast allemaal helemaal goedkomen, ik blijf de site volgen en we horen natuurlijk graag al jullie verhalen als je daaraan toe bent. Veel succes en geniet!! Miranda

• 11 Juni 2008 - 09:23

VVV Rhenen:

Ellis en Jurgen,
    Ook vanuit de VVV Rhenen kunnen we jullie avonturen volgen. Spannend hoor. Ik wens jullie héél veel succes in Papoea.
    Groetjes van Lenie Nissen

• 11 Juni 2008 - 12:40

Marcel En Mirjam:

Hé Jurgen en Ellis,

Een hele goeie reis naar Verwegistan. We houden jullie in de gaten! En wie weet zien we jullie daar (als we genoeg geld hebben..). Tot morgen!!

• 11 Juni 2008 - 13:31

Jurrie En Elli:

Kanjers, sampei besok, tot morgen, ... en toch het voelt even anders als ik ineens de mail open en besef dat jullie nu vliegen. en tegelijkertijd ben ik eeel blij oor ullie dat jullie reis nu echt gaat beginnen! Hou ons ook op de hoogte van aalle diepte en hoogte punten waor!!! Dikke knuggel en tot morg... kus Rrrrrrrrrrricky

• 11 Juni 2008 - 20:39

Henderina:

Lieve Ellis en Jurgen,
    Jeetje, het is dan nu echt al zover! Ik wens jullie heel veel succes en plezier in Papoea. Wat zullen de mensen daar blij met jullie zijn, daar twijfel ik geen moment aan.. Ben nu een beetje ingewerkt bij Multatuli, dus laat jullie binnenkort even weten of het mogelijk is om vluchten te boeken bij ons en hoe dat dan in zijn werk gaat. Dat komt allemaal wel, eerst settelen in een andere wereld dat zal genoeg energie kosten de komende weken denk ik! Echt top dat jullie dit doen en ik wens jullie heel veel kracht en liefde.
    Liefs
    Henderina

• 12 Juni 2008 - 09:00

Barbara:

Tot morgen ........

• 12 Juni 2008 - 23:43

Mincke:

Selamat pagi sayang´s! Apa kabar? Lelah?
    Gemuk ciuman
    Mincke