Aftellen... - Reisverslag uit Rhenen, Nederland van Ellis en Jurgen Nagel - WaarBenJij.nu Aftellen... - Reisverslag uit Rhenen, Nederland van Ellis en Jurgen Nagel - WaarBenJij.nu

Aftellen...

Door: De Jurgels

Blijf op de hoogte en volg Ellis en Jurgen

08 Februari 2007 | Nederland, Rhenen

Nog 9 nachtjes slapen, 6 dagen werken, 2 grote rugzakken inpakken, 4 wasjes draaien, 20 blikjes kattevoer kopen, 50 leesbrillen poetsen, 100 malaria-pillen halen,1 plafond stuccen, 4 muren verven, 15 zaklantaarns inpakken en door minimaal 1 sneeuwstorm rijden.....en dan kunnen we vertrekken naar West-Papoea, Indonesië!!!

Ben je ook zo benieuwd of we dat halen?
Hou dan de komende weken dit weblog van de Nageltjes in de gaten...

• 08 Februari 2007 - 06:48

Caro :

He lieve Ellis en Jurgen,

Heel veel succes! En dat het een droom wordt die uitkomt! Als jullie van plan zijn om even bij te tanken: in Bantul staan de deuren open!

Kus vanuit Anak Wayang

• 08 Februari 2007 - 09:55

RRRRRicky:

He kanjers, knapperds, gaaf en gelukkig hebben jullie het zo geregeld dat jullie in alle rust kunnen vertrekken. Lekker alles optijd af en dan gewoon in alle rust gaan. Jullie voorbereiden op het leven daar, geniet van de voorpret en kan ik nog iets betekenen dan hoor ik het wel!!!
    Liefs en knuffel ..icky

• 08 Februari 2007 - 10:18

Willeke:

spannend, spannend, spannend!

Tot dinsdag! Dan eten we een galgenmaal samen.

• 08 Februari 2007 - 11:28

Yantin:

heel veel sukses en plezier met allevoorbereidingen en ik hoop heel graag van julliete hoen. Lieve groet daar vooral aan Maria ook namens Holis van Yantin.

• 08 Februari 2007 - 12:54

Gerritha:

Hey Nageltjes,Geniet van het zijn daar,en vooral met z'n tweeen.Wij reden ons wel hier hoor.Ellis,zal je missen!
    Gr.G

• 08 Februari 2007 - 16:49

Alex:

Spannend!! Jullie zullen wel veel zin hebben maar nu ws ook nog wel lekker aan het stressen zijn zoals dat altijd gaat voor een reis. We horen van elkaar. Morgen vertrekken waij weer richting het noorden richting patagonie.

Groet en X Alex