Aftellen... - Reisverslag uit Rhenen, Nederland van Ellis en Jurgen Nagel - WaarBenJij.nu Aftellen... - Reisverslag uit Rhenen, Nederland van Ellis en Jurgen Nagel - WaarBenJij.nu

Aftellen...

Door: Jurgen & Ellis

Blijf op de hoogte en volg Ellis en Jurgen

28 Februari 2008 | Nederland, Rhenen

Het is nog maar...

...8 nachtjes slapen voor we in het vliegtuig stappen voor een korte vakantie naar de VS (lekker, die dollar zo laag!);

...30 nachtjes slapen voor we onze lieve, pluizige katers gedag moeten zeggen omdat ze dan verhuizen naar Rossum;

...33 nachtjes slapen voor we de sleutel van ons huis aan de nieuwe bewoners overhandigen;

...62 nachtjes slapen voor we onze ontslagbrief uiterlijk de deur uit moeten hebben gewerkt;

...105 nachtjes slapen voor we op 11 juni zullen vertrekken naar de andere kant van de wereld...

Je zou er slaap van krijgen...

  • 28 Februari 2008 - 05:53

    Carootje:

    ja, wrijf het er maar in.....

  • 28 Februari 2008 - 07:53

    Barbara:

    Zeg kan ik misschien een boodschappen lijst maken; wat je allemaal voor me mag meenemen uit de USA......
    Over de rest heb ik het nog even niet !!!

    Fffffijne ffffffakantie

  • 28 Februari 2008 - 08:12

    Ruud:

    Het komt mij allemaal 'veel te dichtbij'. Maar voor jullie geldt: geniet er vooral van!

    Afscheidskopjes (van Joop) aan Henk en Sjonnie.

  • 28 Februari 2008 - 09:01

    Carla:

    Wat een plezierige vooruitzichten (nou ja, behalve het afscheid nemen dan, pff sterkte er alvast mee!) Ik ben in ieder geval klaarwakker als ik dit allemaal zo lees. Anyway: geniet van de USA!

  • 28 Februari 2008 - 09:02

    Sandra:

    Ik denk er heel vaak aan dat jullie binnenkort gaan vertrekken. Ik ga je echt missen bij Future hoor Ellis! Maar ik vind het geweldig wat jullie gaan doen en ik zou wel mee willen in je rugzak.
    Nu eerst hele fijne vakantie samen!
    liefs Sandra

  • 28 Februari 2008 - 09:56

    Mirjam Sprokkelenbur:

    Wauw, heftig en leuk! Veel plezier en sterkte!

    Groetjes
    Mirjam

  • 28 Februari 2008 - 10:06

    Car:

    He lieve Ellis en Jurgen,

    Jullie zijn van harte welkom! Wij kunnen hier ook al bijna niet meer wachten. Had ht er vorige week met Klarenda over en het is echt SUPER dat jullie naar Yogya komen voor de taalstudie. Puri Bahasa is de beste he?! Geniet van jullie vakantie en tot snel. Ik heb best zin om een maand of 2 te slapen, hahaha.

    Liefs uit zonnig Yogya

    Caro

  • 28 Februari 2008 - 10:43

    Irma:

    Ik dacht gister al. Wat ziet Ellis witjes, maar da snap ik nu wel......
    Alle gekheid op een stokje. Een heel fijne vakantie!!!!!!

    Liefs,
    Irma

  • 28 Februari 2008 - 11:07

    Petra:

    En..........ik dacht gisteren: wat is Ellis toch stil !!
    Maar met al deze dingen in het vooruitzicht, heb je heel wat te regelen. Zometeen eerst lekker op vakantie; veel plezier !!!!

    Liefs Petra.

  • 28 Februari 2008 - 12:48

    Saskia Verbeek:

    Hoi Ellis,
    leuk om deze website te hebben, nu kan ik je de komende 2 jaar volgen. ik vind het buitengewoon knap van jullie om aan dit avontuur te beginnen. het zal zeker geen luxe reis worden. ik hoop dat het alles zal brengen wat jullie ervan verwachten.
    groetjes van Saskia

  • 28 Februari 2008 - 13:16

    Marja:

    Jullie agenda staat erg vol zo te zien.
    Maar wij gaan eerst nog van jou genieten Ellis met het koor.
    Een hele fijne vakantie

    Marja

  • 28 Februari 2008 - 15:41

    Jacqueline:

    Ja van er alleen aan denken word je al moe jo haha.
    Ik hoop dat jullie een hele fijne reis gaan krijgen!
    Dikke kus Jacqie

  • 29 Februari 2008 - 14:40

    Nens:

    ....of er stil van worden;

    .... 1 nachtje slapen en wij gaan uit eten (;-)

    Kussie

  • 01 Maart 2008 - 15:41

    Wilma Boskaljon:

    Hartstikke leuk voor jullie. Misschien komen jullie wel in het programma "hello goodbye".Dus zakdoeken mee haha.
    Veel plezier en succes!!

  • 03 Maart 2008 - 14:48

    Gerritha:

    Het mailen gaat me op dit moment niet zo goed af i.v.m. die pijnlijke rechterarm,
    toch wil ik jullie ontzettend veel plezier toe wensen, zet de doel maar eens lekker opstellte daar in de V.S.
    Tot gauw, Groet Gerritha

  • 04 Maart 2008 - 14:33

    Willeke:

    Ik blijf wakker!

    Jurgen: GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!!!!!!! Ik en Seabert zullen er niet zijn, maar de andere pluizige vriendinnetjes wel! Geniet van deze dag en hopelijk wordt je nieuwe levensjaar geweldig, inspirerend en gelukkig!

    ZOEN

  • 04 Maart 2008 - 14:39

    Rrrrrrrrrrrricky:

    Geen nachtjes slapen...en knurrie is jarig!!! WEl gefeliciteeeeeeeeeeeeeerd en zing zelf verder!!!
    Tot zo en wat concreet in kaart gebracht allemaal Elli, kunnen we ons er hier goed op voorbereiden. Ik vind jullie echt KANJERS en ben TROTS op jullie!

    Liefs en tot zo!

  • 04 Maart 2008 - 19:24

    Nelleke, Ruben &ROAN:

    Hey Jurgen,

    GEFELICITEERD met je verjaardag (zelfde dag als Frank Versloot). Bij deze een heel mooi nieuw levensjaar gewenst. Iedergeval hebben jullie goede internationale vooruitzichten. Laten we nog voordat die 105 nachtjes voorbij zijn een keer afspreken.

    Geniet van de VS trip.

    Laterrrrr,

    Nelleke, Ruben & ROAN

  • 05 Maart 2008 - 19:28

    Elke:

    Wat heerlijk dat we zo op de hoogte gehouden kunnen worden, nu en in de toekomst! Jullie op komst zijnde vertrek levert al zo veel emoties op: trots, verdriet, jaloezie, inspiratie, weemoed.... Het raakt aan de essentie van leven! Dat gevoel heb ik tenminste.

    We gaan elkaar nog wel zien he? En hoe dan ook: ik, wij staan 100 procent achter jullie! Laat het weten als je iets nodig hebt: wat dan ook!

    Altijd warme omhelzingen!
    E&W

  • 05 Maart 2008 - 19:30

    Elke:

    o en beetje laat maar : GEFELICITEERD!!!
    langzallielevenindegloriaindegloriaaaindegloriaaaahieperdepiephoerahoerahoeraaaaa!!!!!

  • 11 Maart 2008 - 14:06

    Toos, Vriendin V.Lia:

    Heel dapper wat jullie gaan doen, en al gedaan hebben.Goed dat jullie laten zien dat er meer is (en minder)op deze aardbol! Ik zal jullie zeker blijven volgen en wens jullie veel succes!
    Groetjes, Toos

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Rhenen

Ellis en Jurgen

Jurgen & Ellis in ...

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 485
Totaal aantal bezoekers 296111

Voorgaande reizen:

11 Juni 2008 - 31 December 2012

Sustainable Development West Papua & Sumbawa

03 September 2007 - 11 Juni 2008

Voorbereiding in NL

08 Maart 2008 - 22 Maart 2008

Arizona, Nevada, Californie

08 Februari 2007 - 22 Maart 2007

Papua 2007

Landen bezocht: